Plošina


PlošinaVe sportcentru TJ Turnov ve Skálově ulici je od dubna 2009 nově k dispozici vibrační posilovací plošina Super Fit Massage Jett-002. Začátky termínů jsou každých 20 minut (00, 20, 40) mimo poslední termín v každé sudé hodině, objednávky viz. on-line rezervace.

 

 

 

Ceník

Vibrační plošina 10 minut/osoba 30 Kč
Vibrační plošina 15 minut/osoba 40 Kč
Vibrační plošina 20 minut/osoba 50 Kč
Vibrační plošina permanentka 200 minut 450 Kč

 

Bezpečnostní pokyny

  1. V okolí stroje se nesmějí vyskytovat tekutiny, hořlavé látky ani jakékoliv ostré předměty!
  2. Děti se v okolí přístroje nesmějí pohybovat bez dozoru!
  3. Před použitím stroje je třeba toto konzultovat s lékařem, bezpodmínečně to platí pro děti, starší osoby, těhotné ženy a osoby, které mají následující příznaky: epilepsie, těžký diabetes, těžké srdeční nebo vaskulární choroby, vysunuté ploténky, zánět obratlů, umělé koleno či kyčel, srdeční stimulátor, nedávno instalované nitroděložní tělísko či kovové implantáty, trombotické potíže, nádor, nedávna infekce, nedávná operace, těžké migrény.
  4. Na stroji se nesmí cvičit bezprostředně po jídle – hrozí poškození žaludku a jiných vnitřních orgánů!
  5. Na stroji se cvičí vždy bez bot!
  6. Na stroji smí cvičit vždy pouze jedna osoba!
  7. Stroj se nesmí ovládat vlhkýma rukama ani za bouřky či hřmění!
  8. Je třeba nastavit cvičební rychlost odpovídající fyzické kondici – při příliš vysoké rychlosti může dojít ke zranění!
  9. Během cvičení je třeba udržovat rovnováhu a k tomu správně využívat bezpečnostních madel – při cvičení je vychýlení na jednu stranu nežádoucí!
  10. Během cvičení je třeba kontrolovat vzdálenost mezi chodidly a okrajem podložky – při příliš malé vzdálenosti může dojít ke zranění!
  11. V jedné cvičební poloze se nesmí cvičit déle než 10 minut, při vícefázovém cvičení v jeden den nesmí celková dávka přesáhnout 30 minut na jednu cvičební polohu – příliš vysoké jednorázové zatížení určitých svalových partií může způsobit nežádoucí křeče nebo svalové zranění!
  12. Na stroji se cvičí pouze ve správných a vyzkoušených polohách – při nevyzkoušených cvičebních polohách může dojít ke zranění!
  13. Pokud cítíte závratě, je vám špatně od žaludku nebo se vám špatně dýchá, je cvičení třeba okamžitě ukončit!
  14. Na podložce se nesmí skákat, ležet, klečet ani se o ní opírat pouze prsty rukou – ve všech případech může dojít ke zranění!
  15. Ze stroje je třeba slézt až v momentu, kdy se zcela zastaví!

Uživatelé, kteří nebudou dodržovat tato opatření, nesou veškerou odpovědnost za vzniklé následky jako jsou zranění, porucha stroje či poškození některých jeho součástí (viz povinnost podepsat příslušné prohlášení při první návštěvě).

 

Aktuálně ze Sportcentra

Pozvánky do Sportcentra

    Záznamy nenalezeny

TPL_BEEZ5_ADDITIONAL_INFORMATION